Hajnikri - View my recent photos on Flickriver

2015. március 30., hétfő

Búcsúajándék

Az egyik kolléganőnk új helyre ment dolgozni és a többiek úgy gondolták, engem kérnek meg, hogy készítsek valami különleges táskát búcsúajándékként.

Nemrég vettem ezt szép, világos textilbőrt. Kellemes világos mogyoró színű. Nézegettem hozzá az a anyagokat a szekrényben és ez a virágos tökéletes párja lett.

Szerettem volna az anyagban lévő kékséget egy kicsit kiemelni, ezét kerestem hozzávaló csipkét, szalagot, vagy akármit.

Varrás közben pedig egy ötlet is előkerült a fejemből. Mindig bajban vagyok, hogyan fogjam össze a rétegeket varrásnál úgy, hogy ne sértsem meg a  bőrt. Aztán jött a megvilágosodás. :D

Maradt még egy kevéske anyag és textilbőr is, jön a nyár, szükség lesz világos táskára. Azt hiszem nem fognak kárba veszni a megmaradt darabok.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails