Hajnikri - View my recent photos on Flickriver

2012. április 15., vasárnap

Fekete-virágos

Nem hagyott nyugodni az előző táska fekete változata. De mintha éreztem volna, hogy nem az igazi, csak egy kisebb táskát varrtam ezzel a mintával és színekkel.
Arra viszont jó volt, hogy varrós életemben először kipróbáljam a kéderezést. Valahogy szerettem volna feldobni a táskát, hogy ne legyen annyira sötét. Magam készítettem, hogy ugyanolyan legyen, mint az áthajtó széle. Azt hiszem, máskor is használni fogom.

5 megjegyzés:

  1. Most má' abbahagyhatnád a táskázást, hupisárga vagyok az irigységtől! :o)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D
      Azért sem hagyom abba, épp most akartam hozzáfogni fehérből ennek a kicsi táskának. :D

      Törlés
  2. Csak úgy mellesleg, csodálatosak, egy-kettőre befizetnék, ja és irattartóra is...

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, pedig én is arra számítottam, hogy feketével még a fehérnél is jobb lesz, de most mégis az tetszik jobban! :o)
    Ámbár ennek meg a formája szimpatikusabb...

    VálaszTörlés
  4. Fehérből,kicsi,ilyen?? Merénylet ellenem:)Ez a forma a szívem csücske. Nyáron szinte csak a pillés ilyenemet hordom:) Pont belefér minden, és még plusz helyem is marad öko szatyornak:)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails